tiistai 23. kesäkuuta 2015

Johdon personaalinen elämänkoutsaaja

Itsensä johtaminen. Sen minä opettelen uudelleen.
Minä pyörittelen rohkeuttani pitkin maita ja mantuja, jotta siihen tarttuu murusia sieltä ja täältä.
Minä sanon useammin kyllä, ja harvemmin ei.

On suuren ponnistelun takana, että edes ajattelen ryhtyväni johonkin, oikeaan ja todelliseen, johonkin riskejä sisältävään. Jo nyt tätä kirjoittaessa olen lyönyt hanskat tiskiin monta kertaa (mutta aloittanut uudelleen).

Minun ei tarvitse oitis tietää vastausta. Minun ei tarvitse oitis tietää, mihin minä olen menossa, eikä päästä sinne. Minun täytyy kuitenkin päästä liikkeelle. Alkaa hengittää sisään ja ulos. Herätä eloon.

Positiivisen kautta. Jes! hymynaama. peukku.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tyhjennä sanainen arkkusi tähän, kiitos. =)