perjantai 25. maaliskuuta 2011

Tähdenlentoja

Olen etsinyt itseäni monenlaisissa rooleissa. Moneksi sopeutunut, ja kaikkeen väsynyt. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä todella sisimmässäni olen. Onko sellaista edes olemassa? Onko ihmisen sisällä tietty minuus, joka on löydettävissä? Voinko tunnistaa jotakin itsestäni, ja elää elämäni sen mukaisesti? Ehkä olen kuitenkin tyhjä taulu, joka kiinnittyy johonkin, rakentaen sitten sisimpänsä sen mukaiseksi?

Jälleen kerran ajelehdin elämäni ulapalla. Etsin itseäni, ja jotakin, mitä haluaisin.

Minulla on luomisen halu, mutta tuska kykyjen puutteesta. Nuorempana yritin. Olin niitä harvoja 15-vuotiaita joilla oli järjestelmäkamera. Halusin valokuvaajaksi. Myöhemmin kirjailijaksi. Olin niitä harvoja 16 -vuotiaita, joilla oli oma sähkökirjoituskone. Yritin piirtämistä. Minulla ei ollut ennalta näkemisen kykyä. En tiedä miltä asiat näyttävät - millaisin viivoin tulee puu puuksi, tai ihminen ihmiseksi. En musiikkiakaan unohtanut.

Etsin itseäni. Haluan siksi tai tuoksi. Luovun kaikesta alkutaipaleella. Tahdon olla jotain, jotain merkillepantavaa, mutta en jaksa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tyhjennä sanainen arkkusi tähän, kiitos. =)