sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Elämän rytminä yksi yhdesosa

Joskus on sellainen olo, että on liikaa asioita. Joku saattaisi nauraa itsensä tärviölle, sillä minulla ei yleensä ole juuri mitään asioita. Minä olen kuitenkin yhden asian ihminen. Haluan keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Muuten iskee ressi, ahdistus ja jakomielipäisyys. Yksi on myös sopiva määrä asioita yhdelle päivälle.

Jotkut meistä nauttivat siitä, että on kaiken aikaa kiire johonkin, ja elämä on täytetty kaikella. Että elämä menee hukkaan, jos ei tee jotain. Jos vaan on. Minulle se taas on vähän päinvastoin. Tuntuu, että se tekeminen on hukkaan heitettyä aikaa, ja arvokasta on se, kun vain on. Taidan olla vähän laiska luonne. Joskus on kyllä ihan mukava tehdäkin jotain, toisaalta.

Olen tässä suhteessa muuttunut. Nuorempana olin aina tekemässä jotakin, mutta mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä väsähtäneemmäksi olen käynyt. Ehkä sillä on jotain tekemistä jonkin kanssa. Tai sitten ei ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tyhjennä sanainen arkkusi tähän, kiitos. =)